hukum anak zina

ingin tahu
Assalam, saya ada satu soalan, saya telah mengahwini dengan seorg lelaki yg mempunyai seorang anak lelaki hasil hubungan zina,tetapi ibu kpd anak lelaki itu telah meninggal dunia selepas seminggu bersalin. semasa saya bertemu anak ini dia berumur 3 tahun,dan di jaga baik oleh ayah biologinya. selepas 2 tahun berkahwin,saya mengandung dan selepas bersalin saya memberi susu badan saya 2 gelas penuh pada anak lelaki tadi di mana ketika itu dia telah berumur 5thn.
soalan:
1)apakah hukum hubungan saya dgn anak ini
2)apakan hubungan sah antara suami saya dan anak ini?

untuk pengetahuan saudara saya amat menyayangi anak ini dan cuba sedaya upaya tidak membezakan antara anak kandung saya.

p/s untuk pengetahuan saudara, suami saya tidak pernak bernikah dengan ibu pada anak lelaki ini.

terima kasih & wassalam