NonMuslim Tiada Aurat?

miss_capulet
Salam Ustaz. baru2 ini saya menegur seorang rakan (muslimah) atas kegemarannya menonton klip video kumpulan k-pop wanita. saya bersandarkan kepada dalil bahawa hukum melihat aurat walaupun sesama wanita tanpa keharusan adalah haram. tetapi rakan saya membidas dgn mengatakan artis yg ditonton bukan islam. jadi mereka tidak tertakluk kepada batasan aurat yg digariskan islam. juga perbuatannya itu samalah halnya dgn seorang pelajar muslim yang memandang wajah lecturernya seorang nonMuslim lalu terpandang rambutnya. adakah dikira berdosa. jika itu pun berdosa bermakna kita tidak boleh langsung mengarahkan pandangan pada nonMuslim.

mohon pandangan Ustaz berkenaan situasi ini.