MUSYKIL TENTANG AKAD NIKAH

muhamad
Assalamualaikum ustaz,
saya ada sedikit kemusykilan yang amat-amat merunsingkan saya..
Soalan saya,saya sudah berkahwin selama 3 bulan,semasa sesi akad nikah bapak saudara isteri saya menjadi wali(bapa isteri sudah meninggal),semasa akad nikah wali tersilap sebut nama,contoh nama saya 'muhamad b rahman' tp dia tersilap sebut nama saya 'faiz b rahman',dalam masa yang sama sy menegur wali yang dia tersilap sebut nama saya,ttp dia tidak dengar teguran saya kerana pembesar suara yang agak kuat,saya pun terus berkata"aku terima nikahnya dgn.....'"

Persoalan saya adakah sah akad nikah saya itu? perlukah saya akad nikah semula?Bantu la saya ustaz..saya tidak mahu perkahwinan ini tidak sah spanjang hidup saya..