Adakah ada antara kita???

Nurani
Assalamua'laikum wbkt Ustaz,

Saya telah berkenalan dengan seorang lelaki semasa d tempat kerja.
Sepanjang mengenali dirinya, saya hanya mengganggapnya sebagai seorang kawan baik.
Namun tanpa saya duga, dia telah mempunyai perasaan terhadap saya.
Lantas, saya telah membuat Solat Hajat dan Solat Istiqarah.
Malahan di dalam setiap kali berdoa, saya bermohon agar diberikan petunjuk daripadaNya.
Waima hingga ke hari ini, saya tiada mendapat sebarang tanda-tanda yang cuba menunjukkan sama ada lelaki berkenaan sesuai ataupun tidak untuk saya.

Boleh ustaz jelaskan, mengapa?
Sebelum ini, lazimnya memang saya mendapat petunjuk mengenai Solat Hajat dan Solat Istiqarah yang saya laksanakan.

Di harap ustaz dapat memberikan penjelasan mengenai hal ini.

Terima kasih

Wassalam